רואים את הלימודים באופק?

עפר גדנקן No Comments on רואים את הלימודים באופק?

עינית מזמינה אתכם לכל אחד מהסניפים כדי שתוכלו לראות טוב יותר

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם היציאה לתקופת 'בין הזמנים' רשת האופטיקה המובילה 'עינית' מזמינה אתכם לבצע בדיקות ראייה ולהתחדש עם משקפיים מתאימות לקראת ה'זמן' הבא. קריאה ולימוד ממושכים באותיות קטנות עשויים להשפיע על הראייה, ועל כן ישנה חשיבות משמעותית לבצע בדיקת ראייה ולהתחדש עם העדשות המתאימות לקראת זמן אלול. בעינית תוכלו לקבל את כל מה שהעיניים שלכם צריכות תחת קורת גג אחת במבחר סניפים הפזורים ברחבי הארץ.

בתקופת 'בין הזמנים', רגע לפני שהזמן הבא מתחדש בהיכלי הישיבות והכוללים ברחבי הארץ, זו ההזדמנות הטובה ביותר לנצל את ימי החופש ולבצע בדיקות עיניים מקצועיות. הלימוד הממושך באותיות קטנות לאורך זמן עשוי להשפיע על הראייה, ואם העדשות שלכם אינן מתאימות לצרכי הראייה האישיים, יתכן שתחושו מאמץ של העיניים בעת הקריאה. לכן, ברשת 'עינית' מזמינים אתכם להגיע ולבדוק את הראייה שלכם כדי להתאים את המשקפיים באופן אופטימלי לצרכים שלכם ותוכלו לקרוא ללא מאמץ מיותר.

בעינית מדגישים כי בעת הלימוד חשוב שתהיה תאורה טובה ולא חשוכה שמביאה למאמץ יתר של העיניים ומעייפת אותן. במקביל, תנאי ראייה אופטימליים באמצעות עדשות ראייה מתאימות מספקות נוחות ותחושה נעימה יותר במהלך הקריאה והלימוד. עכשיו, בתקופת בין הזמנים, זהו העיתוי הטוב ביותר להיבדק אצל האופטומטריסטים המנוסים והמקצועיים של עינית, שיסייעו לכם לראות טוב יותר. לאחר מכן תוכלו לרכוש ממגוון המסגרות האיכותיות של הרשת המשלבות איכות חסרת פשרות ועדכנות אופנתית של מיטב המותגים הבינלאומיים המובילים.

סניפי עינית סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.



0 תגובות